Profil

Personalne
Login:
Medde
Tytuł:

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

Prawdziwe imię:
Bu xD
Płeć:
(Nieznany)
Lokacja:
(Nieznany)
Strona WWW:
(Nieznany) 
Data urodzin:
(Nieznany) 
E-mail:
(Prywatny)
Komunikatory
Jabber:
(Nieznany)
ICQ:
(Nieznany)
Skype:
(Nieznany)
Gadu-Gadu:
2032626
Tlen.pl:
(Nieznany)
Sygnatura/Avatar
Avatar:
(Brak avatara)
Sygnatura:
Imie: Medde
Wioska: Konocha
Klan: Unat
Ryo: 50000
Organizacja: ---
Demon: Nekomata
Specjalizacje: Taijutsu, Ninjutsu (najczęściej z żywiołami)
Chakra: 50000
Jutsu: (w gotowanu ale przypraw zabrakło...)

Kae Mide (lv.1)
Opis: Technika polega na zamianie swojego ciała w ciało zwierzęcia (np. tygrysa, myszy, ptaka). W 1 lvl nie możemy wykonywać jutsu. Przejmujemy cechy zwierzęcia (np. w przypadku pantery będzie to szybkość; w przypadku ptaka- latanie) jak i jego słabsze strony (np. to, że lew poluje na ludzi, żaba zjada muchy). Ninja czasami nie będzie mógł opanować pewnych wad i np. jako kot złapie kłębek wełny i będzie się nim bawić, lub jako lew, gdy zgłodnieje może na kogoś napaść. Dość łatwo ją wykonać, choć częstym błędem jest przybranie postaci innego zwierzęcia, niż tego, o które nam chodziło. Działa do chwili, gdy zechcemy przybrać ludzką postać, lub zmienimy się w inne zwierzę.
Ranga: D
Chakra: 20 i na każdą kolejną przemianę po 5

Kae Mide (lvl. 2)
Opis: Technika taka sama, co Kae Mide lvl.1. Różnicą jest to, że panujemy nad cechami zwierząt (np. jako żaba nie zjemy muchy; jako kot nie zabawimy się z wełną; jako pies nie napadniemy na kota...) i możemy w postaci zwierzęcia stosować inne jutsu.
Ranga: B
Chakra: 50 i na każdą kolejną przemianę po 15

Taren Ken
Technika wymagająca dużej szybkości ataku. Polega na błyskawicznym wprowadzeniu kilku ciosów pięścią. Liczba ciosów: 4k4
Koszt punktów kondycji: 20
Obrażenia: jak normalnie za cios
Celność: +20% na zwykły cios
Punkty Akcji: 1
Wymagane: TaiJutsu: 16, Szybkość: 20
Ranga: D

Taren Kyaku
Odpowiednik Taren Ken, tylko że teraz ciosy wyprowadzamy nogą. Liczba ciosów: 4k3
Koszt punktów kondycji: 30
Obrażenia: jak normalnie za cios +1k2
Celność: +25% na zwykły cios
Punkty Akcji: 1
Wymagane: TaiJutsu: 16, Szybkość: 20
Ranga: D

Nazwa: Gogyou Fuuin
Opis: Jest to jutsu zaliczające się do pieczetowania. Na placach tworzymy pieć płomyków które zmieniają się w kulę, a nastepnie uderzamy kulą w brzuch przeciwnika. Jutsu ma za zadanie zaprzestania się mieszania chakry (np. Gdyby ktoś miał demona albo klan Hatake, jeśli któryś członek dostanie tym jutsu, biała chakra jest zablokowna). Znakiem rozpoznawczym Goguoufuuin są znaki dookoła pieczęci, na której zostało jutsu zastosowane.
Typ: Fuuinjutsu
Koszt Chakry: 80

Nazwa: Gogyou Kaiin
Opis: Pieczętująca technika służąca do odpieczętowania Goguoufuuin i przywrócenia normalnego przepływu chakry między zapieczetowaną chakrą a zwykłą. Wokół starej pieczęci po raz kolejny pojawiają się "znaczki".
Typ: Fuuinjutsu
Koszt Chakry: 80

Nazwa: Juin Jutsu
Opis: Jest to technika, polegająca na zostawianiu pieczęci, która daję wielką moc. Orochimaru wgryza się w swoją ofiarę i tuż przy śladzie ugryzienia pojawiają się trzy łezki. Szansa na przeżycie wynosi 1/10. Tylko niektórym udało się przed nią obronić. Tych, którzy ulegli pieczęci można nazywać niewolnikami Orochimaru. Ów pieczęć posiada dwa poziomy. Pierwszy dodaje niesamowitej energii, ale na ciele pojawiają się dziwne znaki. Druga doprowadza osobę do metamorfozy. Po przemianie prawie nie przypomina osoby, z którą się walczyło jeszcze kilka minut temu.

Typ: Fuuinjutsu
Koszt Chakry: 100

Utakata

Ranga: S
Chakra: 420
Opis: Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także ni widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć.

Konoha Gouriki Senpuu
Atak podobny do Konoha Senpuu, tym razem użytkownik oddaje kilka kopnięć po obrocie.
Koszt punktów kondycji: 20
Obrażenia: 3k12
Celność: 80%
Punkty Akcji: 2
Wymagane: TaiJutsu: 22, Szybkość: 18
Ranga: C
Ekwipunek: 5x kunaj, 5x shuriken

Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Ranga A: 0
Ranga S: 0

Walki:
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Zremisowane: 0

Nie ma szczęśliwych zakończeń... A jeśli koniec jest początkiem...?
Informacje
Posty:
2
Ostatni post:
2009-01-18 16:39:08
Zarejestrowany:
2009-01-18
Dodatkowe pola
gadu-gadu:
2032626
Płeć:
Dziewczyna

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.admopole.pun.pl www.arabistyka.pun.pl www.informatykaiekonometria.pun.pl www.miasteczko-minecraft.pun.pl www.angelsofdeath65uni.pun.pl